WHITE DWARF 500
Opis
To przełomowy, 500. numer White Dwarf, oficjalnego magazynu Warhammera, pełen niesamowitych comiesięcznych treści – w tym nowych zasad i tła, opowiadań, regularnych felietonów, gości specjalnych i nie tylko.
Oto, czego możesz się spodziewać w majowym numerze:
Kontakt! – Listy, pytania i zdjęcia namalowanych krasnoludków nadesłane przez Was, naszych czytelników.
Inside the Studio – Wspominamy 500 numerów White Dwarf.
Always One More – „Tak, cóż, tak to zwykle bywa, grobi”. W tej pełnej duardina historii padły mądre słowa.
BUNKR BIAŁYEGO KRAJDU
Dostęp przyznany! – Wprowadzenie do akcji tego miesiąca w bunkrze Białego Krasnoluda.
Wyzwania – Weź udział w naszym wyzwaniu malarskim Potwory i Maszyny.
Kampania Krucjaty – Kampania studia w Sektorze Bastior dobiega końca. Czy Imperialni wytrzymali?
Scenariusze miesiąca – nowe scenariusze dla Warhammer 40,000, Warhammer Age of Sigmar i Warhammer Underworlds.
Trening podstawowy – Zabierz ze sobą rękawice bokserskie i duży kij – rozpoczynamy fazę walki w Warhammer 40 000.
Spotkanie hobbystyczne – Dan wyciąga swój suchy pędzel, aby wyjaśnić technikę suchego pędzla na całej powierzchni.
Łącze satelitarne – Przedstawiamy wydarzenie związane z malowaniem Rusty'ego Nurglinga. Oraz nasze ulubione zgłoszenia do wyzwań malarskich.
WARHAMMER 40,000
Anomalia Nephilim: Działalność Xenosów – Obce rasy czerpią korzyści z wojny pomiędzy Imperium a Nekronami.
Tempus Purgatus: Część 2 – Chronomanta doświadcza czasu w bardzo niezwykły sposób.
Anomalia przestrzenna – ściany się poruszają! Wyobraź sobie, że bierzesz udział w Akcji Abordażu na obracającym się polu bitwy. Zawiera zupełnie nową misję do gier Boarding Actions.
Galaktyczni Gospodarze Wojenni: Strażnicy Księgi – własny rozdział Białego Krasnoluda zostaje potraktowany jako Hostowie Wojenni.
Raport bitewny: Inwazja na Samarkis – Trzy bitwy stoczone jednocześnie przez cztery armie, aby ocalić świat przed zagładą.
Konflikt Samarkis – chcesz wziąć udział w misjach Raportu bitewnego tego numeru? Możesz! Zawiera misję Kill Team i akcje abordażowe, a także 3 misje Warhammer 40 000, które gracze mogą wykorzystać we własnych grach.
Ulepszenia postaci – podobają Ci się cyfrowe przeróbki w Raporcie bitewnym w tym numerze? Tak to zrobiono.
WARHAMMER AGE OF SIGMAR
Legenda o białym karle– Historia naszego imiennika, plus cała masa nowych zasad dla niego! Uwolnij Grombrindala, Białego Krasnoluda w grach Age of Sigmar, Warhammer Underworlds, Warcry i Cursed City. Dostępny jest także plan bitwy Warhammer Age of Sigmar oraz minigra z udziałem Grombrindala, Białego Krasnoluda.
Notatki projektantów: Biały karzeł – ujawniamy kilka spostrzeżeń projektowych na temat nowego modelu Grombrindala, białego karła.
Malowanie Grombrindala – etap po etapie mistrzowskie zajęcia z Eavy Metal dla samego Białobrodego Przodka!
Shards of Divinity – w tej krótkiej historii rodzi się zwiastun starożytnego elfiego bóstwa.
A Tale of Four Warlords – To ostatnia część serii. Zobacz armie watażków w całym ich majestacie.
WHITE DWARF WYDANIE 500 CECHY SPECJALNE
Dziedzictwo 500-Dwarf – Spoglądamy wstecz na długą historię tego znakomitego magazynu.
Artykuł na okładce – „Eavy Metal przedstawia sześć zdumiewających dioram.
Do każdego egzemplarza numeru 500 dołączony jest także pamiątkowy plakat formatu A2 White Dwarf oraz kartonowa wkładka z kartą warscroll Grombrindal do Warhammer Age of Sigmar, kartą Grombrindal Hero do Warhammer Quest: Cursed City, kartą bohatera Grombrindal Warcry i kartą zdolności, Grombrindal Karta bohatera Warhammer Underworlds, arkusz kart referencyjnych dla misji miesiąca w Bunkrze Warhammer 40 000 i planu bitwy miesiąca Warhammer Age of Sigmar, karta osiągnięć bunkra, 4 karty Warhammer Underworlds zapewniające nowy sposób gry oraz kolekcjonerska karta Munchkina dla Munchkina Warhammera 40 000.